حفاظ نرده فلزی برای ورودی ساختمان

loading...

حفاظ شاخ گوزنی با ساختاری به صورت پیچی و هلالی شکل نسبت به حفاظ نرده های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از متریال فلزی که در اشکال مختلف خم کاری و ساخته شده است. سر حفاظ شاخ گوزنی بسیار تیز می باشد که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده میشوند و به صورت متراکم در طول و عرض و همچنین در رنگ های گوناگون کوره ای استاتیک توسط درخواست کنندگان محترم ساخته می شود . حفاظ شاخ گوزنی با وجود ظاهری زیبا که به سر دیوار ساختمان ها می دهد جنبه ی امنیت را دارد به دلیل تراکم و تیز بودن نوک حفاظ و همچنین ساختار آن باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد.

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی | خرید نرده شاخ گوزنی

 

حفاظ شاخ گوزنی با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ نرده های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از متریال فلزی که در اشکال مختلف خم کاری و ساخته شده است. سر این حفاظ ها شاخ گوزنی بسیار تیز می باشند که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده می شوند.

حفاظ شاخ گوزنی امروزه کاربرد های فراوانی دارد. در ایران پرجمعیت امروز، اغلب خانه ها به صورت آپارتمانی ساخته می شوند. با این حال همچنان خانه های ویلایی بسیاری وجود دارند که برای حفاظت خود نیازمند تمهیدات پیشرفته و به روز هستند. البته خانه های آپارتمانی هم به نوبه ی خود نیازمند مراقبت و نصب انواع ابزار آلات محافظتی می باشند.

متاسفانه امروزه به دلایل گوناگون میزان سرقت از منازل خصوصا منازل ویلایی بالا رفته و بیش از گذشته باید به فکر حفظ امنیت بود. البته سارقان تنها دلیل نیاز به مراقبت از خانه ها نیستند. بلکه ورود حیواناتی همچون گربه به داخل منزل می تواند موجب ورود انواع میکروب ها به محیط خانه شود. اینجاست که اهمیت استفاده از حفاظ های شاخ گوزنی پدیدار می شود.

این حفاظ همان طور که از نامشان پیداست ، شکلی شبیه به شاخ گوزن دارند. (البته این نوع حفاظ ها را، حفاظ بوته خاری یا خارپشتی نیز می نامند.) همین امر باعث می شود که نه انسان ها و نه حیوانات بتوانند روی آن ها بایستند و در صورتی که این نوع نرده حفاظ ساختمان از نوع نرده حفاظ روی دیوار ها نصب گردد، عملا عبور از بالای دیوار ناممکن می شود.

طراحی این نوع حفاظ به گونه ایست که حتی ایستادن بر کنار آن ممکن نیست. در نتیجه سطح امنیتی بسیار بالایی را دارا می باشد.این نوع از نرده حفاظ ها بهترین محافظ برای نرده حفاظ ساختمان شما هستند.

حفاظ پنجره متحرك ریلی 09128047694| نرده آكاردئونی كشویی روی پنجره
در گذشته نرده های پنجره به صورت میله‌های غالباً عمودی و یا در مواردی افقی بود که زیبایی چندانی نداشتند و موجب می‌شدند پنجره ساختمان‌های کنار هم، همه به یک شکل باشند.ین نوع حفاظ بسیار پرکاربرد است و معمولاً از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است. حفاظ پنجره می‌توانند از قوطی‌های ۲ در ۲ یا از میلگرد ساخته شوند.

معمولاً طرح‌های پیچیده‌ای ندارند و به صورت کلاف‌های درهم‌تنیده عمودی و افقی قرار می‌گیرند. استحکام این نرده‌ها به صورتی است که امکان خم کردن و دسترسی به پنجره با وجود آن‌ها میسر نیست. تنها نکته مهم این است که فاصله مابین تیغه‌ها باید به صورتی باشد که به هیچ وجه امکان عبور اشخاص از لابلای آن وجود نداشته باشدر هنگام سفارش این گونه مدل‌ها می‌توانید ضمن بررسی کاتالوگ طرح‌های موجود، انتخاب یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و یا می‌توانید طرح مورد نظر خود را ارائه دهید تا طبق آن برای شما طراحی و اجرا صورت گیرد. ما هیچی محدودیتی در این زمینه نخواهیم داشت و تلاش می‌کنیم تا خواسته شما را برآورده کنیم.

قیمت حفاظ پنجره به عوامل مختلفی بستگی دارد. بیاید با هم نگاهی به این عوامل بیندازیم:

 

طول و عرض پنجره: هر چه پنجره ساختمان بزرگتر باشد و طول و عرض بیشتری داشته باشد، قیمت حفاظ هم بالاتر خواهد بود.

حفاظ پنجره از داخل

جنس حفاظ پنجره: حفاظ پنجره فلزی می‌تواند از میلگرد، قوطی یا فرفورژه ساخته شود. هر چه تراکم آهن مورد استفاده بیشتر باشد وزن حفاظ بیشتر شده و قیمت آن هم بالاتر خواهد بود.

 

 طرح حفاط پنجره: طرح حفاظ هم روی قیمت آن مؤثر است. تأثیر طرح نرده پنجره روی قیمت آن از دو جنبه است؛

یکی این که برخی طرح‌ها باعث سنگین‌تر شدن حفاظ می‌شوند، مثلاً از گل‌های سنگین استفاده می‌کنند یا طرح‌های پرتراکمی هستند که نیاز به مصرف آهن بیشتری دارد.

تأثیر دیگر هم این که برخی طرح‌ها مستلزم اجرای پیچیده‌تری هستند که ممکن است روی قیمت تأثیر گذارند و آن را زیاد و کم کننددر بین حفاظ های پنجره، حفاظ های آهنی و فرفورژه از مجبوبیت بالایی برخوردار هستند. دلیل آن هم اهمیت اساسی امنیت در طراحی و نصب این بخش از ساختمان است.حالا که با انواع حفاظ های پنجره آشنا شدید و از چم و خم آن ها مطلع هستید، می‌توانید برای اطلاع از قیمت دقیق حفاظ مورد نظر خود با ما تماس بگیرید. ما لیست قیمت به روز حفاظ و نرده پنجره را در اختیار شما قرار می‌دهیم. مطمئن باشید که از لیست قیمت‌های ما شگفت‌زده خواهید شد. نصب حفاظ پنجره شما نیز به سادگی و در اسرع وقت توسط شرکت آهن سازه   انجام خواهد پذیرفت. پس همین حالا با کار شناس ما ۰۹۱۲۸۰۴۷۶۹۴ تماس بگیرید..

لیست قیمت درب اكاردئونی | نصب حفاظ آكاردئونی آپارتمان

صنایع فلزی آهن سازه با داشتن مناسب ترین قیمت درب آکاردئون ، سه هدف برای طراحی و ساخت ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. اگر در پروژه های قبلی خود به طرح ها و نمونه های قبلی ما نگاه کنید ، تجربه ما در این زمینه را کشف خواهید کرد. درب آکاردئون امروز به زندگی احتیاج دارد یکی از اصلی ترین نیازهای زندگی بشر امروز در ساختمان ها و آپارتمان هایی که همسایگان از آنها اطلاع نداریم ، امنیت کامل ساختمان است. درب فلزی آکاردئونی یکی از بهترین راه های افزایش امنیت خانه و جلوگیری از ورود متجاوزان به خانه است.

آیا باید از درب آکاردئونی با درب ضد سرقت استفاده کنید؟ برای کسانی که در خانه ضد سرقت ندارند ، استفاده از درب آکاردئونی فلزی که پوشیده از کسی نباشد ضروری است. برای کسانی که از درب ضد سرقت استفاده می کنند ، این درب نیز لازم است. تصور کنید که یک دزد به درب پشت شما می آید و سعی می کند وارد شود. در بهترین حالت ، اگر فرصتی برای سرقت آن ندارید ، احتمالاً خسارت زیادی به درب گران خود وارد کرده و دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

برای رانندگی یک درب آکاردئونی محکم و استاندارد؟ آهنین یکی از معدود شرکت هایی است که چندین دهه تجربه در طراحی و ساخت درب آکاردئونی دارد که قادر به طراحی و استاندارد سازی این درب ها برای خانه شما است. امنیت کلمه ای نیست که بتوانید آن را به خطر بیاندازید. درب آکاردئون یک مانع بزرگ است. قبل از رسیدن به درب جلوی خانه ، داشتن درب آکاردئون می تواند مانعی بزرگ برای سارقان باشد. امنیت همیشه یک راه حل ایمن بوده است که هیچ منطقی قادر به نادیده گرفتن آن نیست. هرچه بیشتر هزینه این کلمه را بپردازید ، کیفیت مراقبت شما بهتر خواهد بود.

حفاظ آکاردئونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *