عوامل رتبه گرفتن در نتایج جستجوی بینگ

loading...

سایت Searchmetrics عوامل رنک گرفتن در نتایج موتور جستجوی مایکروسافت، بینگ را بر اساس تحقیقاتی که انجام داده ارائه کرد. در این تحقیق ۱۰ هزار کلمه پرجستجو و ۳۰۰ هزار سایتی که در بین ۳۰ نتیجه جستجوی اول بودن مورد بررسی قرار گرفته اند. که از بررسی این ۳۰۰٫۰۰۰ سایت، ۵ عامل کلیدی زیر برای قرار گرفتن در بین نتایج اولیه بینگ به دست آمد:

عوامل رتبه گرفتن در نتایج جستجوی بینگ

  1. برندهای برتر رتبه خوبی در نتایج بینگ میگیرند (جالب اینجاست که حتی گاهی اوقات اونس یات برند هیچ نشانی از سئو توش نیست ولی باز هم بالاتر از سایتهای دیگه قرار میگیره!)
  2. تعداد بک لینک ارتباط بسیار نزدیکی با رتبه سایت در نتایج داره
  3. شبکه های اجتماعی تاثیر مستقیمی بر نتایج دارند
  4. کیفیت مطالب برای موتور جستجو مهمه
  5. تکنیک های onpge سئو تاثیر گذاره

برای مشاهده نتایج کامل حاثل از این تحقیق میتونید این عکس را مشاهده کنید که حجمش بالای ۵ مگ هست.

فکرم نمیکنم نیازی به نتیجه گیری و یا توضیحی در مورد هیچ کدوم از موارد باشه. همشون را بارها در موردشون صحبت کردیم. اونطور هم که من میبینیم تفاوت زیادی با گوگل نداره ولی خوب ترتیبشون با هم فرق داره!

یکی از نکته های جالب حاصل از این تحقیق اینکه ۲۴٫۷% از نتایج در صفحه اول گوگل و بینگ یکسان هستند و ۳۷٫۳% دامین یکسانی دارند (یعنی از یک سایت یک صفحه در صفحه اول گوگله و صفحه دیگش در صفحه اول بینگ) که این نشون میده اونطور که میگن موتورهای جستجو از روی هم و بیشتر از روی گوگل کپی می کنند نیست و نتایج با هم فرق داره.

۰/۵ ( ۰ نظر )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *