سئو چیست ؟

loading...

سئو چیست ؟ 

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک فرآیند فنی ، تحلیلی و خلاقانه برای بهبود دید وب سایت در موتورهای جستجو است. کارکرد اصلی سئو جذب ترافیک ارگانیک بدون پرداخت بیشتر به یک سایت است

اهمیت سئو در سال ۲۰۲۰

سهم عظیمی از ترافیک وب سایت های موفق با سئو صورت می گیرد . این کار در حدود ۱۵ سال گذشته هر روز قوی تر و رقابتی تر می شود. باتوجه به بروزرسانی های هسته گوگل در ۵سال اخیر و همچنین افزایش جستجوی ارگانیک ( جستجوی طبیعی کاربر ) نسبت به سایر بازدیدها ، بهینه سازی صفحات سایت شما در سال ۲۰۲۰  از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

چرا سئو و بهینه سازی وب سایت در اصفهان امری حیاتی است ؟

با یک نگاه ساده به نقشه جغرافیای ایران متوجه میشویم که اصفهان شاهراه ارتباطی شمال و جنوب و شرق و غرب ایران است و به لحاظ استراتژیک موقعیت بسیار امنی جهت سرمایه گذاری دارد. 

همچنین وجود صنایع بزرگ در اصفهان باعث شده تا مشاغل وابسته و شرکت های خدماتی و تولیدی زیادی در شهر اصفهان و شهرک های صنعتی اطراف آن شکل گیرند. بزرگترین صنایع اصفهان مانند فولاد مبارکه ، ذوب آهن ، پالایشگاه اصفهان ، شرکت صنایع شیمیایی و… به همراه صدها واحد تولیدی در شهرک های صنعتی مجاور یکی از قطب های صنعت کشور است. در این بازار مهم در مرکز ایران، رقابت و تبلیغات در دنیای اینترنت ( Digital Marketing  ) و رسانه های دیجیتال بسیار اهمیت داشته و می تواند به رشد شرکت ها کمک بسیاری نماید. 

سئو در اصفهان با سئو وب ایران

ما در شش سال فعالیت خود با ارائه خدمات سئو اصفهان توانستیم سایت های زیادی را در رتبه های اول گوگل تثبیت کنیم . سعی ما همیشه بر این است از روش های سئو کلاه خاکستری و در صورت امکان از سئو سفید ( کلاه سفید ) و بی خطر برای انجام پروژه های سئو در اصفهان استفاده کنیم . 

سئو وب ایران یک تیم منسجم ، پویا و جوان است که به صورت تخصصی خدمات زیر را ارائه می نماید : 

  •  طراحی سایت در اصفهان
  • سئو در اصفهان 
  • مشاوره سئو در اصفهان و تحلیل عملکرد سئو 
  • پشتیبانی فنی و نگهداری سایت
  • تولید محتوا بر اساس سئو 
  • برندسازی اینترنتی 

برای دریافت مشاوره رایگان و سفارش کار سئو در اصفهان ، با ما تماس بگیرید

فرم درخواست مشاوره

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *