سئو و طراحی سایت

loading...

سئو سایت

SEO یا سئو به معنی بهنه سازی در موتور های جستجو (Search Engine Optimization) و امروزه یکی از مراحل مهم و پر اهمیت در طراحی وب سایت می باشد . سئو سایت در معنای پیاده سازی الگوریتم ها و استانداردهای گوگل می باشد که در نتیجه عمل قرارگیری در صفحه اول گوگل به واسط کلمات کلیدی خاص و عبارت بهینه سازی وب سایت را حاصل می نماید.

 

بهینه سازی سایت

شما کار طراحی سایت را به اتمام رسانیده اید ولی هنوز به آن اندازه ای که انتظار دارید بازدید کننده ندارید . مشکل اینجاست که شما هنوز روی یکی از راه های خیلی مهم و مفید افزایش بازدید طراحی وب سایت کار نکرده اید . یعنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو یا همان سئو سایت . برای شرکت در کلاس آموزش سئو نونگار روی لینک آموزش سئو کلیک کنید

 

سئو وب سایت

Search Engine Optimization (بهینه سازی موتور های جستجو ) عبارت است از مجموعه تکنیک ها و مهارت هایی که به یک سایت اجازه می دهد ترافیک و بازدید کننده های بیشتری از موتور های جستجو نظیر Google ، Yahoo و یا Microsoft داشته باشد .
سئو را می توان به دو محدوده اصلی تقسیم نمود :
۱- off-page سئو: کارهایی که به طور مستقل از طراحی وب سایت شما انجام می گیرد .
۲ – on-page سئو: کارهایی که طراحب سایت شما را تغییر می دهد تا رتبه بهتری را در موتور های جستجو بگیرید .
این آموزش هر دوی این محدوده ها را با جزئیات در بر می گیرد .
به یاد داشته باشید که یک طراحی سایت به طور کامل در موتور های جستجو بهینه سازی سایت انجام نمی شود مگر این که شما هر دو بخش off-page سئو و on-page سئو را به کار بگیرید .

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *