قیمت اجاره ون تویوتا هایس

loading...

اجاره ون استانبول
یک ون یا مینی بوس اجاره دهید و از شهر استانبول لذت ببرید.

استانبول شهری است که رایحه شرق را به همراه یک جهت گیری اروپایی در هم می آمیزد. موقعیت استراتژیک وی باعث شده است تا در طول تاریخ به قطب مهمی تبدیل شود. مرکز تاریخی او فانوس دریایی از میراث است که هر ساله میلیون ها بازدید کننده را به خود جلب می کند. سفر به استانبول خاطره ای است که به مرور زمان غیرقابل توصیف است. بناهای تاریخی با ارزش بسیار زیاد این تصور را ایجاد می کنند که زمان هنوز در زمان شکوه بر جای مانده است. بسیاری از مناظر ، داستان ها و اسطوره های مختلف وعده می دهند که توجه شما را به خود جلب کنند ، هیچ وقت لحظه کسل کننده ای در استانبول نیستید و البته نمی خواهید چیزی را از دست بدهید. این شهر منحصر به فرد نسبت به آنچه در حال حاضر می شناسید دارای ریتم های کاملاً متفاوتی است.

اگر می خواهید فقط شگفتی های خوبی داشته باشید ، سفر خود را طوری سازماندهی کنید که انگار یک عامل گردشگری حرفه ای هستید. برای شما که هر لحظه ارزشمند است و هر روز یک ماجراجویی جدید وان استخدام می شود کلیدی است که هر دری را باز می کند. لازم نیست که شما یک کتاب متخصص باشید که مینی بوس خود را بصورت آنلاین در سایت نام آوران  ببینید و همه چیز ممکن است.

با  کرایه ون مینی بوس سفر به شهر مانند یک بازی پر از عمل است که می توانید منتظر چیزی باشید که می خواهید در ادامه ببینید. توقف اول البته مشهور جهان Haya Sophia است که یک یونانی است به معنی کلیسای خرد. این کلیسا واقعاً متعلق به بناهای بزرگ است. مسئول این شاهکار Anthemeus Tralles و Isidorus از Miletus بودند. حس فضای هوا و ۳۰ میلیون عنوان موزاییک طلایی تصویری خیره کننده است.

Grand Bazaar بزرگترین بازار تحت پوشش با بیش از ۳٫۰۰۰ کالاها و لباس ها برای هر سلیقه است.

شهر استانبول اگر از داستانهای حماسی لذت می برید ، کاخ توپکاپی مکانی است که شما از آن لذت خواهید برد. هر دیوار داستانی را پنهان می کند. ابراهیم دیوانه پس از ۴ سال در آنجا بستن ، ذهن خود را از دست داد و سلیم سوت پس از مست شدن از شامپاین کشید.

وجود مسجد آبی مبتنی بر استمرار سلطان احمد برای ساختن بنایی است كه از عظمت حیا سوفیا فراتر خواهد رفت. اگرچه موفق به نزدیک شدن شد ، اما هرگز نتوانست بر کلیسای باشکوه غلبه کند. با این حال یکی از زیباترین ساختمان های استانبول است.

اگر می خواهید شب از زیبایی های استانبول لذت ببرید ، یک سفر دریایی به Bosphors شما را با بهترین برداشت ها ترک می کند. منظره پانوراما از شهر با چراغهای درخشان باعث می شود احساس کنید که زندگی در یک افسانه را تجربه می کنید.
البته یک گشت و گذار کوچک به جزایر پرنس چشم انداز با قصرها و کالسکه ها شما را به موقع باز می گرداند.

از ۱۲ مینی بار راحتی استفاده کنید و یک سفر به ساحل ترکیه را برنامه ریزی کنید. ظرافت و استایل ازمیر شما را مسحور می کند ، مثل این است که دو سفر در یک سفر با حداقل ساحل را انجام دهید ، پس از آنکه تمام اجاره ون برای افرادی خودجوش طراحی شد که می خواهند با جریان حرکت کنند.

استانبول شهری با فعالیت تجاری عالی است. بازرگانان اروپای شرقی و سایر نقاط جهان روزانه به استانبول می آیند. ترافیک شهر واقعیتی است که به ویژه اگر مجبور شوید وسایل مختلف حمل و نقل را تغییر دهید ، اضطراب زیادی ایجاد می کند. ترافیک را تحمل کنید و زمان حمل و نقل خود را با اجاره ون کاهش دهید. همیشه با دفتر و شرکای خود در تماس باشید زیرا در مینی بوس شما می توانید همه چیز را که یک روز کاری خواستار شما دارد می توانید با تجهیزات خود درمورد موضوعات بحث کرده و به راحتی سفر کنید.
برای متخصصان واقعی حمل و نقل حرفه ای فقط یک نام ون اجاره دارد.

 

Vauxhall Combo

(یا مشابه)

قیمت اجاره ون تویوتا  هایس ۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال برای ۱۰ ساعت کار با راننده ( داخل شهر)

قیمت اجاره ون هایس برای یک روز کامل ۵,۵۰۰,۰۰۰ ریال

 قیمت اجاره ون تویوتا هایس برای ترنسفر فرودگاهی ۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال

قیمت اجاره ون Hiace بدون راننده ۶,۵۰۰,۰۰۰ ریال

اجاره Toyota Hiace ماهانه با راننده ۷۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال ۲۶ روز کار

اجاره دربستی ون تویوتا هایس برای شهرستانها به نسبت مسافت محاسبه می شود.

(اجاره ون دربستی تویوتا)

——قیمت اجاره ون تویوتا هایس برای شهرستانها——

قیمت اجاره ون تویوتا تا قم ۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال

اجاره ون هایس تا کاشان ۵,۵۰۰,۰۰۰ ریال

هزینه اجاره ون تویوتا هایس تا اصفهان ۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال

کرایه ون تا شیراز ۱۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال.

قیمت اجاره اتوبوس دربستی ون تا مشهد ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال.

قیمت اجاره ون تویوتا هایس تا شهر های شمالی کشور از ۶۰۰ تا ۸۵۰ هزار تومان. ( بسته به مسافت)

 

مرسدس اسپرینتر (یا مشابه)

Ford Connect (یا مشابه)
تصویر ون به رنگ زرد

     فاصله باربری: ۲٫۸۰ متر مربع
     پرداخت: ۶۲۵ کیلوگرم
     INT عرض: ۱٫۲۲m
     INT طول: ۱٫۷۳m
     ارتفاع LOAD: 119.0cm

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *