کوچ یاهو اکسپلورر به بینگ وبمستر

loading...

بعید می دونم کسی از وبمسترهای عزیز ایرانی کاری به کار یاهو داشته باشه ولی خوب یکبار قبلا در مورد نحوه ثبت سایت در یاهو صحبت کرده بودیم و الان میخوایم خبری بدیم در مورد انتقال اون! بله اگه به اون صفحه ای که در قبلا برای ثبت سایت در یاهو لینک داده بودیم برید با این پیام رو به رو میشید که به شما میگه دیگه یاهو وبمستر نداریم و همه امکانات و اطلاعات اون به بینگ منتقل شده. نمیشه دلیل این کار را به قطع گفت ولی خوب شاید سایر موتورهای جستجو میخوان با هم زور بزنند تا جای گوگل را بگیرند!

ولی اگه قبلا پیشنهاد داده بودم که در یاهو سایتتون را ثبت کنید، الان توصیه می کنم که در بینگ حتما ثبت نام کنید. سایت هاتون را ثبت کنید و خیلی جامع و کامل اطلاعات سایت هاتون در یاهو و بینگ را مشاهده کنید.بینگ بعد از گوگل مهمترین و عمومی ترین موتور جستجو در جهان است و اگر حتی ۵% هم کاربر بتوانید از آن جذب کنید، عقلاییه که روش کمی سرمایه گذاری کنید، وقت بزارید تا سایتتون در بینگ هم به صفحه اول بیاد. البته ناگفته نمونه بینگ نتونسته مثل گوگل از هوض مصنوعی کمک بگیره و الگوریتم هاش را به روز کنه و خیلی مواقع سایت های اسپم و حتی بی ربط را برای موارد جستجو شده نمایش میده!

فقط یک نکته قابل تامل در صفحه ای که خبر انتقال یاهو را زده وجود داره. در پایین این صفحه که انتقال یاهو وبمستر را خبر داده، از وبمسترها خواسته که روی نقشه سایت کار کنند. این نشون دهنده اهمیت نقشه سایت در سئو سایت هست. پس اصلا فراموش نکنید که نقشه سایتتون را هم ثبت کنید. هر جای کار هم مشکلی بود من در خدمتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *