محدودیت های ذهنی و جسمی

loading...

محدودیت های ذهنی و جسمی

 

از طرف دیگر ، من دو نفر را می شناسم که شجاعانه با محدودیت های ذهنی و جسمی مشخصی زندگی می کنند که در برنامه های تدریس در دو دانشگاه مختلف پذیرفته شده اند ، هر دو فارغ التحصیل مدرک تدریس هستند. پس از بیش از تعداد مجاز تلاش ، یک دانش آموز قادر به گذراندن آزمونهای صدور مجوز مورد نیاز دولت نبود. پس از فارغ التحصیلی ، وی هنگام تلاش برای پرداخت هزاران دلار از بدهی وام دانشجویی که هنگام اخذ مدرک تدریس دریافت کرده بود ، مجبور شد به کار پاره وقت در مهد کودک و مراکز پیش دبستانی (به عنوان دستیار و نه معلم) بسنده کند. دانش آموز دیگر در شهری بسیار کوچک و بسیار دور از خانواده اش شغل گرفت زیرا این تنها شغلی بود که می توانست پیدا کند. بعد از یک سال قرارداد او تمدید نشد و اکنون بیکار است. به دلایل زیادی ، استانداردهای پایین پذیرش در برنامه های آموزش معلم پاسخی برای ایجاد معلمان موثر و دانش آموزان موفق نیست.

دانشکده های آموزش و پرورش می توانند شغل بهتری داشته باشند و معلمان را برای آموزش خواندن آماده کنند
از کجا می دانیم معلمانی که از دانشگاه بیرون می آیند آماده آموزش خواندن نیستند؟ به زبان ساده ، دانش آموزان معلمان جدید تقریباً به خوبی دانش آموزانی عمل نمی کنند که معلمانی دارند که پنج سال یا بیشتر در این حرفه فعالیت داشته اند. یک محقق (دارلینگ-هاموند ، ۱۹۹۹) ارتباط مثبت و معناداری بین پیشرفت دانش آموزان و گواهینامه های معلم پیدا کرد. وی همچنین رابطه منفی بین پیشرفت دانش آموزان و حضور تعداد زیادی از معلمان جدید در مدرسه یافت.

در بسیاری از موارد ، معلمان جدید از دانش یک معلم فصلی برخوردار نیستند زیرا آنها در دوره کارشناسی تجربیات ناچیز یا ناکافی داشتند. به صورت شخصی ، ترمی که من برای تدریس دانشجو گذراندم از نظر مسافت از نظر مدیریت مسئولیت مدیریت و تدریس کل یک کلاس دانشجویی بدون حمایت از یک استاد راهنما شباهت نداشت. من به عنوان یک معلم هرگز احساس اعتماد به نفس کافی نکردم تا بتوانم آموزش سواد آموزی خود را به یک معلم دانش آموز بسپارم. اگر معلمان پیش از خدمت زیر نظر معلمان م effectiveثر تجربیات عملی قوی تری داشتند ، شاید احساس دیگری می کردم.

http://coooocauia.ir/lifestyle-story/story.html

http://majgoaltoday.ir/mylife-so-good/post_1.html

http://ovewrcahan.ir/cat1/readmore.html

http://canorcantsee.ir/More/index.html

http://lastfine.ir/Telephone/index.html

http://imaviaforth.ir/Best-Practice/Post-32.html

http://translafurr.ir/translate/cute-anmimal.html

http://zaaakrg.ir/wrapper/index.html

http://prosentiational.ir/history/index.html

http://joshjjjjbz.ir/

http://comeandgoforlive.ir/blue/password/

http://showmewhatyoucando.ir/english/word/suite-top-fans/

http://illgiveitupforit.ir/2019/02/06/%D8%B9%D8%B5%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AA-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF/

http://giveitfortimeforlast.ir/systems/john-th/wish/

http://hereyouarekid2022.ir/think.php

http://wrong-is-bad-bad-is-good.ir/arian.html

http://search-top-the-record.ir/2020/10/08/EU/set-permission-755-reset-/

http://twioooo2.ir/videos/p/2020/10/07/kamala-harris-mike-pence/

http://hellalotofgoodness.ir/george-sw/

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *