آشنایی با دستگاه تناسلی زنان ( واژن )

loading...

عمل تنگی واژن 

همه ما می دانیم که واژن چیست. این لوله ماهیچه ای است که به دهانه رحم ، قسمت تحتانی رحم وصل می شود. به مهبل نیز کانال تولد گفته می شود. امکان عبور خون و سلول ها در دوران قاعدگی را فراهم می کند ، اسپرم جدیدی را در طول رابطه جنسی معرفی می کند و فراموش نکنید! کودک از آنجا بیرون می آید.

این استاد کوچک حتی پس از تمام اعمال معجزه‌آسای خود موفق به بیرون کشیدن آن است. این تعداد محدودی از اعصاب محدود دارد ، که تصور می شود برای کمک به خانم ها برای مقابله با درد زایمان بسیار مهم است.

بخشی از دستگاه تناسلی زن ، خارج از مهبل (جراحی واژن) ، ولووا است. ولووا دارای labia majora ، labia minora ، مجرای ادرار و کلیتوریس است.

این یک واقعیت واقعی است که شکل و اندازه واژن و جوش برای همه خانمها بی نظیر است.

چه اتفاقی برای واژن هنگام ارگاسم می افتد؟
هنگامی که شما در حاشیه ارگاسم قرار دارید ، شما و شریک زندگی تان می توانید آینده را به وضوح ببینید.

پوست شما به نظر می رسد و احساس پوستی می کند
ضربان قلب افزایش می یابد
دستگاه تناسلی شما با خون متورم خواهد شد
تنش عضلانی زیادی در بدن وجود دارد.
و هنگامی که به ارگاسم رسیدید ، عضلات موجود در واژن ، مقعد ، رحم به طور غیر ارادی با ریتمیک منقبض شده و سپس شل می شوند. نسخه عالی را احساس کنید.

اندازه و ظاهر واژن و گردوی
عمق متوسط ​​واژن در حدود ۳٫۷۷ اینچ ، یعنی ۹٫۶ سانتی متر است. اما ، عمق و ظاهر واژن می تواند بسیار متفاوت باشد و حتی تغییر کند.

عمق مهبل اگر از دهانه تا نوک گردن رحم حساب شود ، می تواند تا ۷ اینچ ، یعنی ۱۷٫۷ سانتی متر اندازه گیری کند.

انواع مختلفی از بافت مانند مخاط داخل واژن است. مخاط از سلولهای مخصوصی ساخته شده است که مایعات روان کننده را ترشح می کنند ، تا به دیواره واژن کمک کند تا کشش یابد.

قسمت بیرونی دستگاه تناسلی زن ، ولووا است. ولووا دارای labia minora و Majora است. اینها قسمتهای لب مانند دستگاه تناسلی زنان است.

ظاهر جوش نیز تا حد زیادی متفاوت است. ممکن است پوست جوش همان رنگ یا تیره تر از بقیه بدن باشد. labia majora لب خارجی است. اینها می توانند در اندازه ، از طول ۷ تا ۱۲ سانتی متر متغیر باشند.

به طور متوسط ​​، اندازه کلیتوریس از ۵ تا ۳۵ میلی متر اندازه دارد. اما ، هنگام تحریک زن ، کلیتوریس متورم و بزرگ می شود.

چه چیزی در اندازه واژن تأثیر می گذارد؟
اندازه و عمق واژن در برخی شرایط تغییر می کند. می تواند در حین قرار دادن تامپون یا آلت تناسلی کشیده شود.

در حالی که برانگیختگی جنسی ، جریان خون به واژن افزایش می یابد. این اجازه می دهد تا واژن و دهانه رحم کشیده و کشیده شود.

هنگامی که واژن هنگام برانگیختگی گسترش می یابد ، یک آلت تناسلی بزرگ هنوز هم می تواند باعث ایجاد درد یا ناراحتی در هنگام رابطه جنسی شود.

ارتباط اندازه واژن و طول آلت
موز و گریپ فروت به نمایندگی از واژن و آلت تناسلی مرد

آلت تناسلی متوسط ​​هنگام نعوظ در حدود ۳۳ درصد طولانی تر از اندازه متوسط ​​واژن است. حتی اگر اندازه آلت تناسلی و مهبل (واژن) متفاوت باشد ، این دو در یکدیگر قرار دارند.

غذای بیرونبر به فارسی، غذای بیرونبر به غذایی گفته میشود که به منظور تجاری در یک رستوران تهیه میشود ولی بنا به ترجیح مشتری، یا چون رستوران جا یا صندلی برای خوردن ندارد مشتریان بعد از خریداری آن را با خود به خانه یا محلی دیگر میبرند و میخورند
شکل ، عمق رنگ یا شکل کلی واژن نسبت به افراد مختلف بسیار متفاوت است. عموماً عمق واژن ۳ تا ۷ اینچ است.

قرار نیست واژن باعث ناراحتی یا صدمه به طور عادی یا در حین مقاربت جنسی شود. در چنین مواردی با متخصص زنان صحبت کنید. متخصص زنان و زایمان می تواند هر علت اصلی درد یا درد را دریابد.

http://jarahanbartar.ir/%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%88%D8%A7%DA%98%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84/Details.aspx?Shenase=1074

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *